Uusi vuosi uudet kujeet. Tästä taitaa tulla oikea muutosten vuosi. Odotan paljon tulevalta. Pari viikkoa sitten kävin vieraissa. Ensimmäistä kertaa avioliittoni aikana. Jotenkin vain ajauduin siihen tilanteeseen. En ajatellut mitään tälaista lähtiessäni huvittelemaan kapakkaan. Oli ihan tarkoitus pitää tyttöjen kanssa hauskaa. Mutta kuinka ollakaan, tapasin erään miehen (minulle ennestään aivan tuntematon). Hän lateli tulemaan kohteliaisuuksia mennen tullen ja olin aivan otettuna. Kohteliaisuuksia tuli enemmän kuin mieheni on koskaan sanonut minulle pairnkymmenen vuoden aikana. Nyt varmistui minullekin, että minun rakkauden kieleni (Kirja: Gary Chapman:Rakkauden kieli) on sanat. Lähdin siis miehen mukaan ja vietimme mukavan parituntisen. Ei siitä sen enempää. Tästä lähti muutos liikkeelle. Olen kiitollinen tälle vieraalle miehelle enemmän kuin hän uskoisikaan. Hän täytti minun rakkaudentankkiani ja avasi silmäni.

Psykologi oli aiemmin jo kehottanut minua kirjoittamaan tunteistani ja sain aikaiseksi aloittaa tämän blogin. Tämähän auttaa. On helpottavaa päästää ulos paha sisältään. Hiukan hämmennyin yhdestä kommentista, jossa arveltiin tämän olevan pelkkää feikkiä. Enkä aio edes kirjoittaa kaikkea elämästäni tänne, koska niistä voisi joku minut tunnistaa. Siis vielä enemmänkin uskomattomia juttuja on elämässäni tapahtunut.

Sitten sain kimmokkeen eräästä saamastani kommentista. Kiitos! Eli hakeuduin nettiseksin pariin ja olen ollut aivan sekaisin tässä virtuaalimaailmassa ja nauttinut todella. Mieskin on ollut tyytyväinen, vaikkei tiedäkään mitä teen, kun olen häntä halunnut niin monta kertaa. Mutta uskomatonta, hän ei edes tajua, että olen todella märkänä. No ei nyt kuitenkaan kuivuudesta valita.

Kiihtyneenä virtuaaliseksistä ajattelin, että puheliseksi olisi varmaan myöskin hauskaa, hakeuduin viihdelinjoille töihin.Ah ja voi sitä ihanuutta harrastaa seksiä myös puhelimessa.

Nyt minulla ei ole minkäänlaista tarvetta syödä. Syön vain siksi kun on nälkä. Uskomaton tunne. Suklaata en ole syönyt ollenkaan kahteen viikkoon. Paino on tippunut 5 ! kiloa. Siis seksi korvaa suklaan!